קידום אתרים באנגלית

לעבוד עם מקצוענים בקידום אתרים באנגלית לשוק האמריקאי בארה"ב ולשוק הגלובאלי. 

למנף את האתר בדירוגים, להגביר את הטראפיק ולהגשים את המטרות שלכם.

קידום אתרים באנגלית

כולל תכנים איכותיים

אנו מספקים את התוכן הנכון ביותר בהתאם לנישה בה פועל האתר.

כולל קישורים חיצוניים

לטובת לקוחותינו, קיים צי אתרים עצום כמעט בכל הנישות, אשר מהם אנו בונים פרופיל קישורים מנצח.

קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי ובאנגלית לשוק הלוקאלי והגלובאלי, זו המומחיות שלנו.

החל מ-950$

המחיר החל מ-950$, כולל תכנים וקישורים חיצוניים. המחיר נקבע לפי רמת התחרותיות.

קידום אתרים באנגלית | קידום בחו"ל

קידום אתרים התחיל בשוק הגלובאלי, לרוב בארצות הברית. כמו בדרך כלל, בישראל מתעוררים קצת מאוחר, אבל לא על זה המאמר.

גוגל ארה"ב פועלת חכם יותר. יש פרמטרים של SEO שאינם נכללים בקרב המקדמים בארץ (אנחנו עוד לא שם) באסטרטגיית ה-SEO שלהם.

שלום לכם, אני מרום מומחה לקידום אתרים בארה"ב ובאנגלית, בתוך למידה רבה וממושכת (חייב להישאר עם היד על הדופק) יחד עם ניסיון פרקטי בנישות החזקות בעולם

 הנה כמה נקודות על קידום אתר לקהל הבינלאומי.

מדברים היום, מתקדמים מחר. קדימה, על איזה אתר מדובר?

קצת על קידום אתרים באנגלית

אנגלית היא השפה הבינלאומית וכתוצאה מכך, הקהל שמחפש בגוגל לא בהכרח ממוקם במדינה שדוברת את השפה. 

יש אתרים עם הרבה כניסות מהודו, וייטנאם, הולנד וכן הלאה.

יש גם קהל ממדינות דוברות אנגלית כמובן, אבל לא בהכרח שהוא קהל היעד הספציפי.

לעומת זאת, כאשר אנו מקבלים את ובו מקבלים את הדרישה לקדם לוקאלית, ממוקד לשאילתות המכילות בתוכן את שם העיר או שם המדינה, כן נרצה שקהל היעד שגולש באתר יהיה רלוונטי.

דוגמא לאתר של אתר שלנו הפונה לקהל הבינלאומי:

קידום אתרים באנגלית

 

 

 

 

 

 

איך מתחילים לקדם אתר באנגלית?

בדומה לקידום אתרים בישראל, רק התחשבות רבה יותר בפרטים הקטנים למשל: כתובות URL, קישורים פנימיים, היררכיית אתר (סופר חשוב), תוכן איכותי (לא פחות מ1000 מילה, עדיפות ל-1500).

אסטרטגיה מתקדמת מאד הקשורה לקישורים חיצוניים – תקשרו קישור חיצוני, לקישור חיצוני אחר שלכם.

אם התבלבלתם: נציג את האתר שלכם כ-A. אתר B מקשר לאתר A. לכו לאתר C ושימו בו קישור חיצוני לכתבה בה מופיע הקישור החיצוני אליכם מאתר B. תוצאות חיוביות מובטחות.

דבר נוסף שחשוב בהכרח בקידום אתר בארה"ב הוא האנגלית שלכם, מן הסתם. אם לקחתם פרויקט כזה, שימו לב שאתם יודעים לנהל מערך חיצוני של כותבי תוכן ונותני שירות אחרים.

באם וקישורים חיצוניים שלכם לא עובדים – אנו במרום קידום אתרים מספקים קישורים חיצוניים באנגלית מאתרים חזקים בעלי DR גבוה.

לפני שממשיכים – אתם צריכים קידום אתרים באנגלית לשוק הגלובאלי או לוקאלי? 

התקשרו לטלפון האישי שלי במס' 054-680-3636 ונדבר על האתר שלכם.

 

2 חלקים שקידום אתרים באנגלית, לואקלי או גלובאלי, דורש בהם התעמקות

מחקר מילים, הוא הראשון שעושים כשמתחילים לחקור את הנישה בה פועל האתר והוא נדרש להיות מקיף. חשוב לצלול ככל שניתן לתוך כוונת המשתמש, כדי להקים אטסרטגיית תוכן איכותית ומקצועית.

יש עילה לכך – אפשר לומר שהחיפושים הגלובאליים לא נגמרים – גם עבור ביטוי אחד. כמות השאלות לביטוי אחד יכולה להגיע ל6,000 ואלה רק השאלות. בנישות הבינלאומיות, ייתכן שעמוד אחד ידורג במאות ביטויים שונים, באותו הנושא כמובן. 

Ahrefs (כלי SEO מתקדם) באמת עושה עבודת חיל לעבודת  קידום אתרים בארצות הברית. 

תצללו לעומק כוונת המשתמש בחיפוש, ציינו מס' שאלות במאמר אחד וכך תגדילו את הסיכויים שלכם להתקדם וגם להגביר את התנועה האורגנית לאתר.

דוגמא לביטוי שמכיל אלפי נפחי חיפושים:

קידום אתרים באנגלית  

6000 + שאלות , 49000 ביטויי זנב ארוך ועוד – עבור ביטוי יחיד.

 

מחקר מתחרים, חלק שאמיד לאחד החשובים בקידום אתרים, שמצריך מכם גם שעות של אנרגיה וסריקה נכונה של הנישה. 

שימו לב לאמירה הבאה היא חשובה לכם ותחסוך לכם הרבה אנרגיה ודי תשים אתכם במקומכם: המותגים, אתרי הענק ואתרי חדשות וכדומה הם לא מתחרים שלכם. 

הם יהיו שם תמיד והסיבה פשוטה – סמכות אתר. גם אם יש לכם את עם DR 90(!) ויש אתר חדשות, מותג ובקטגוריה הזו, הם יופיעו לפניכם. 

באופן טבעי, נצלו את משאבי האתר בחכמה כנגד המתחרים שלכם.

איך יודעים לזהות מתחרים בקידום אתרים בארצות הברית?

כאשר מדובר באתר גלובאלי ונגיד שהוא בלוג בתחום הטכנולוגיה. 

תיגשו לגוגל אנליטיקס ופתחו את מסך "Most views pages". בעזרת הנתונים במסך הזה, תוכלו לגשת לגוגל (בסתר – אינקוגניטו) ולהגשים את מילת המפתח בעמוד. 

שם יופיעו לכם מתחרים רלוונטיים שככל הנראה ישירים שלכם, אך ייתכן ויופיעו גם אתרים שאינם מתחרים ישירים.

הדרך השנייה להתחיל לחקור היא כלי SEO הרי בשביל זה המציאו אותם, בין היתר. 

ההמלצה שלי היא על Ahrefs, זהו כלי די יקר [מתחיל מ99$], שווה את זה לדעתי.

מה חוקרים אצל המתחרים שלנו – חלקים חשובים

אחרי שניתחתם את השוק ויש לך עשרה מתחרים ישירים, חלק חזקים ממכם חלק ברמתכם וחלק פחות, מתחיל המחקר עצמו.

כמקדמי אתרים באנגלית, נרצה להבין את שיטת ה-SEO, נחלק את זה לשני חלקים: Off-site and On-Site.

ל-Onsite, תקדישו זמן ומחקר כולל על כמות התוכן ואיכותו: היררכיית אתר, מס' כתבות ביום\שבוע\חודש, האם כל הקטגוריות חזקות או שמא חלק מהן, מס' מילים במאמר, ערך התוכן לגולש. 

כל אלו, יעניקו לכם אינדיקציה מול מי אתם עומדים בזירת התוכן.

עדיין ב-On-Site, בשלב השני שלו, איך לא, היא האופטימיזציה: היררכיית אתר (לחצו למידע נוסף), קישורים פנימיים, מס' שילוב מילות המפתח בתוכן, סידור כותרות משנה, שילוב מילות מפתח בכותרות ,תגיות מטא (טייטל ותיאור העמוד למנוע החיפוש), הפניות ובקיצור, כל מה שנכלל בה. 

אפשר לבצע את המחקר און-סייט אצל המתחרה או בשימוש קל יותר בעזרת תוכנת Screaming frog.

עוברים ל-Off-Site. 

בדרך כלל יציינו לכם לבדוק את המערך הטכני של האתר, אבל פשוט אין צורך. 

אין תחרות בצד הטכני, החובה עליכם היא לבצע את כל הפעולות הנדרשות בכדי שהאתר יהיה מהיר, מאובטח וללא שום תקלות טכניות. גוגל חכמה וציינה את הדגש על הצד הטכני של אתרים באינדקס שלה.

החלק הראשון אותו אתם כן צריכים לחקור הוא פרופיל הקישורים של האתרים המתחרים. בהנחה שקיים פרופיל קישורים לאתר שלכם כמובן.

שימו לב בכמה אתרים סמכותיים המתחרה מקושר, שימוש באנקורים וכדומה.

השורה התחתונה,

קידום אתרים באנגלית, בארה"ב ובמדינות דוברות את השפה או גלובאלי הוא תהליך כמו בכל אתר. 

ההקפדה על הפרטים הקטנים הכרחית, שמירה על תדירות התכנים, שמירה על תקציב סריקה תקין, העלאת תוכן איכותי וארוך עם ערך לגולש ועוד המון.

תבצעו מחקר מילים מפתח ותנהלו את הזמנות התוכן כמו שצריך, תבינו את הנישה והמתחרים הפועלים בה, שימו יד על הדופק בכל הפן הטכני, לדאוג על אופטימיזציה נכונה ובקיצור – בצעו את הקידום כמו שצריך. 

כי כשהתוצאות מגיעות הסיפוק פשוט ענק!

אם קיבלתם ערך והמאמר עניין אתכם, שתפו אותו!

התקשרו לייעוץ: 054-680-3636

המלצות למאמרים נוספים:

קידום אתרי חנות

קידום אתרים וורדפרס

לעמוד קידום אתרים [עמוד הבית]

קידום אתרי רפואה

קידום אתרי עריכת דין

קידום אתרים באנגלית

התקשרו/סמסו למס' 054-6803636 או השאירו פרטים: