בחודשים האחרונים ובכלל בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר על תחום הדיגיטל, ועל קידום אתרים בפרט.
וזה לא סתם, בזה תהיו בטוחים. קידום אתרים מאפשר לבעלי אתרים להגיע למיקומים אורגניים טובים יותר, למצות את מלוא הפוטנציאל מהאתר, ולהגיע לשווקים חדשים.
במאמר זה, אפרט לכם כמה עולה קידום אתרים בישראל וכיצד זה מתומחר.
מה זה קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני בגוגל היא שיטה נפוצה במטרה להבליט את האתר בתוצאות האורגניות בגוגל.
לקידום אתרים ישנם שלל כינויים: SEO (Search Engine Optimization), אופטימיזציה למנועי החיפוש, ועוד. קידום אתרים בגוגל נעשה באמצעות תהליכים ומשימות ע"פ התקנון והדרישות של מנועי החיפוש לבעלי אתרים.
הקידום האורגני נעשה בצורה מקצועית ע"י אסטרטגיה שמפותחת עבור כל פרויקט ופרויקט בהתאמה אישית, ונעשית רק על ידי בכירים מתחום הקידום האורגני, מקדמי האתרים.
קידום אתרים נועד לעזור לכם להגיע לעמודים הראשונים בגוגל בשלל ביטויים, לעקוף את המתחרים הקיימים, ולהתריע לגוגל שאנחנו טובים.
הרבה מאוד מהעבודה היא באמצעות תוכן וקישורים, וזאת במטרה להפוך את האתר לסמכותי יותר, ולהופיע בפני תוצאות החיפוש הממוקדות והרלוונטיות בעסק.
ובקיצור, תהליך קידום אתרים משתמש בתהליכים ומשימות כשרות במטרה להפוך את האתר לאיכותי ומקצועי יותר מבחינת מנוע החיפוש העיקרי – גוגל. (למידע נוסף כאן )
לבדוק לך את האתר בחינם?
- בדיקת התאמת האתר לקידום אורגני
- בדיקת התחרות בזירה
- זיהוי זמנים להכפלת הכנסות באמצעות הקידום
התקשרו/סמסו למס' 054-6803636 או השאירו פרטים:
כיצד מתומחר המחירים לקידום אתרים בישראל
המחירים לשירותי קידום אתרים בישראל הם בין מאות שקלים ועד אלפי שקלים.
המחיר לקידום אתרים, והצעת המחיר הסופית מתומחרת ע"פ כמה פרמטרים שמקדם האתרים לוקח אותם בחשבון.
בפסקה זו, נדבר על הפרמטרים שקובעים את המחיר הסופי לשירותי קידום אתרים בישראל. אז מהם אותם הפרמטרים? כיצד נקבע מחיר לקידום אתרים? הנה חלק מהפרמטרים על "קצה המזלג":
1. מצב האתר
בתחילה, עוד לפני השיקולים בהצעת המחיר, מקדם האתרים או חברת הקידום בוחן את האתר היטב, רואה מה מצבו מבחינה אורגנית, האם התבצע בעבר קידום מוצלח או לא, וכמה עבודה נדרשת.
במקרים שבהם האתר חדש, או שהוא במצב לא כזה גרוע, המקדם יאבחן את המצב ואתן הצעת מחיר מינימלית. לעומת זאת, אם האתר במצב גרוע, היה בעונש, או שנדרשת עבודה עצומה, המחיר יהיה גבוהה בהרבה.
2. תחרות הזירה ומילות המפתח
מקדמי האתרים וחברות הקידום מתמחרות גם לפי התחרות הקיימת, כמה הזירה תחרותית לעומת זירות אחרים.
במילים אחרות: ככל שהזירה יותר תחרותית, על המקדם לעשות פעולות יותר חכמות, לחשוב מחוץ לקופסה, ובעיקר לעבוד הרבה יותר שעות. אפשר לומר שזירה תחרותית תגרום למקדם האתרים להשקיע יותר משאבים ושעות עבודה, והשירות יתומחר בהתאם.
לדוגמא: קידום אתרים בתחום טכנאי מחשבים יהיה נמוך מאוד ביחס לקידום אתרים בתחום ההלוואות.
3. הוצאות נלוות על המקדם
מדובר בפרמטר המשפיע ביותר על הפרויקט של קידום אתרים אורגני בגוגל.
בכל פרויקט קיימים הוצאות נלוות, לדוגמא: קניית קישורים סמכותיים, כתיבת תוכן, מתכנת במידת הצורך, ועוד.
כאשר מקדם אתרים לוקח פרויקט מסוים, הוא חושב כמה הוא יצטרך להשקיע בו משאבים, זמני עבודה של העובדים, וכמה הוצאות נלוות הפרויקט יעלה בחודשים הקרובים.
4. הניסיון והידע של המקדם
הניסיון והידע של המקדם נדרשים כחובה, במיוחד בתחום האורגני. כמו בכל דבר, כמות הניסיון והידע המקצועי של המקדם יתומחר ויוערך במחירים גבוהים לעומת מקדם מתחיל.
לדוגמא: מקדם אתרים בעל ניסיון של 1-3 שנים ידרוש מחיר של 1,000-1,500 ₪. לעומת זאת, מקדם אתרים עם ניסיון של 7-15 שנה בתחום ידרוש מחיר של החל מ-4,000 ₪ ומעלה.
מקדם האתרים או הסוכנות הדיגיטלית ייחשב את המחיר גם לפי זמני העבודה, שעות העבודה הנדרשות, הוצאות פרילנסרים, התעסקות עם הלקוח ופגישות, ועוד.
אלה הם חלק הפרמטרים המשפיעים ביותר עבור שירותי קידום אתרים אורגני גוגל. שע"פ אלה מקדם האתרים מרכיב את הצעת המחיר הסופית ללקוח. חלק מהשיקולים של מקדם האתרים נובעים מחמשת הפרמטרים האלה, וישנם מצבים שמקדם האתרים לא ייקח חלק בפרויקט.
קידום אתרים אורגני בגוגל – כמה זה באמת עולה
קידום אורגני היא משימה שקבלת תוצאות משמעותיות הוא לאחר חצי שנה-שנה של תהליך. דרושה השקעה מתמדת ואין סופית, וכמובן תקציב התחלתי שבו המקדם יוכל להתחיל.
המקדם מתמחר את שירותיו פר הפרויקט. בשביל לדעת כיצד הדברים מתומחרים, עברו לפסקה הקודמת. אז כמה באמת עולה קידום אתרים אצל ספקיות השירות בישראל?
המחירים משתנים, ובדרך כלל מתחילים החל מ- 1,500 ₪ ועד ל- 4,500 ₪. העלות המינימלית ביותר עבור קידום אתרים בזירה קטנה עד בינונית היא כ- 1,500 ₪, ובהם אתם מקבלים מקצועיות מצד המקדם, פעולות אופטימיזציה בתוך האתרים, מס' קישורים בודדים, ותכנים מותאמים אישית.
ומכאן, המחירים עולים ואיתם אתם מקבלים תוספות כמו: קישורים חזקים וסמכותיים יותר, שילוב בין אתרי לקוחות של המקדם, אתרי תמיכה מצוינים, קניית קישורים יקרים, והרבה שעות עבודה.