המשימה לקדם אתר של עורך דין באינטרנט קשה במיוחד בגלל התחרות הגבוהה. ישראל ידועה במספר הרב של עורכי דין הנמצאים בה, עם יחס גדול של עורכי דין באוכלוסייה.
כדי להצליח בקידום אתרים לעורכי דין, צריך להבין לעומק את המושג YMYL (Your Money Your Life) – עדכון גוגל בו הנישות הרגישות לבני אדם כמו כסף, בריאות וכדומה נדרשים להציג את המרכיב השני, שמחייב הבנה מעמיקה, והוא אופטימיזציית E.E.A.T.
בסוכנות שלנו קודמו ומקודמים עורכי דין, בארה״ב ובישראל – כך נוכל להציג לכם בדיוק למה אני מתכוון בפסקה הקודמת.
קידום אתרים לעורכי דין: ככה תוודאו שהקידום שלכם מקצועי ואפילו יצליח.
הנה כמה דברים חשובים בעבודת הקידום של כל אתר עורך דין:
שלב א׳: תוכן מקצועי
בעקבות רגישות הנושאים של כל עורכי הדין, התוכן מחייב להיות אמיתי, נכון ומדוייק. תוכן ירוד יכול לפגוע משמעותית באתר וגם בדומיין.
בכל מקרה, הכתיבה של התוכן צריכה להיות מקיפה את מילת המפתח, כתובה בלשון משפטית, משלבת אלמנטים של SEO וכדי להגדיל את יחסי ההמרה – מומלץ לשלב רגש לטקסט.
עדיף לא לבקש מהעורך דין לכתוב – בצעו את העבודה כמו שצריך ותדרשו מחיר שייאפשר תוצאות ומרווח תנועה הגיוני. כמובן, גם שולי רווח לפי המודל שלכם.
בסוכנות שלנו, סטודנטים למשפטים משמשים לכתיבת התוכן המשפטי. כל כותב מותאם לתחום העורך הדין המקודם. רק ככה ניתן לראות תוצאות.
שלב ב׳: ניראות האתר – סמכות, אמינות ומבנה
יש לדאוג לניראות מקצועית, אמינה, סמכותית ומקצועית. לשלב תמונות אמיתיות של העורך דין ולא ממאגרים חינמיים. לשלב חותמי אמינות ורשיונות.
סופר חשוב: עורכי דין צריכים לוודא שהדברים הבאים מופיעים להם בדף הבית כמה אלמנטים חשובים.
בחלק העליון (Above The Fold):
- תמונה סמכותית, שמשדרת אמינות לגולשים שנכנסים.
- תוכן ראשוני המשלב רגש כך שהגולש ירגיש בטוח וירצה להשאיר פרטים באופן יזום.
- חותמת של Dun's100 – משפרת את הסמכות.
- תחומי המשרד הריווחיים ביותר (אלו שמטורטגים בקמפיין הקידום) ככותרות.
- טופס להשארת פרטים.
החלק שני של העמוד:
- תחומי התמחות של המשרד הכוללים טקסט, עדיפות לגיוון ולא אותם קישורים. אפשר לשלב לינקים לכתבות קשורות.
- סקשן המשלב טקסט אודות: ״על המשרד״ + סרטון של עורך הדין.
- סקשן השלב טקסט אודות: ״למה לבחור בנו״ + ביקורות והמלצות.
- – אלמנטים ל-SEO: קישור לקטגוריה חשובה/מאמרים חשובים.
בחלק השלישי של העמוד:
- מידע מקצועי – המאמרים האחרונים שפורסמו
- כתבות מהתקשורת – יש לוודא שלאתר יש כתבות מהאתרים הסמכותיים ביותר (ynet, חדשות12, ערוץ 7 וכו׳.
התפריט הראשי יכלול את המרכיבים הבאים:
- אודות המשרד + אודותיו של כל שותף במשרד (במידה ויש)
- עמוד ספציפי לתחום העורך דין, למשל ״עורך דין גירושין״
- תחומי המשרד
- מידע מקצועי
- שאלות נפוצות
מילות מפתח לקידום אתרים לעורכי דין
קדמו לא רק מילות מפתח בסיסיות כמו ״עורך דין גירושין״ או ״עורך דין פלילי״.
יש הרבה מילות מפתח שיכולים לשפר את מערך הפניות, אמנם הם לא בהכרח בעלי נפחי החיפוש הכי גבוהה – אבל עדיין שוות טירגוט וכן מביאות לידים. למשל, ״שירותי עריכת דין״ או ״ייעוץ עם עורך דין״ ועוד.
עם זאת, המילות מפתח הגדולות שקשורות ישירות לתחום מאד חשובות ובעלות נפח חיפושים גבוהה, לכן יביאו הכי הרבה לידים ולקוחות משלמים.
בסוכנות שלנו, נעזור לכם לחמם את הלקוחות עם הודעות ומערכת לידים מסודרת. עדיפות להקלטת השיחות כדי שסמנכ״ל המכירות שלנו ייתן את דעתו באיך לשפר השיחה מול הליד.
הלידים האורגניים הם הטובים ביותר, מניסיון, וזו גם עובדה. למעלה מ-74% לוחצים על תוצאות אורגניות, וכאמור – במיוחד בנישות ה-YMYL.
קישורים חיצוניים
כל קמפיין קידום אתרים צריך קישורים. עורכי דין חייבים בהכרח קישורים מאתרי משפט כמו תקדין, lawguide וכו׳.
חשוב לשלב גם כתבות מקשרות מהאתרים חזקים וסמכותיים במיוחד כמו אתרי חדשות, אינדקסים וכדומה.
לסוכנות שלנו מגוון קישורים מתחום המשפט במיוחד לקידום אתרי עורכי דין.
יש לקחת בחשבון פרופיל אנקורים טבעי ומדויק, הדרגתיות ושמירה על טבעיות מלאה כדי להימנע ולהיתפס כמניפולציה במנועי חיפוש.
קידום אתרים לעורכי דין או קידום ממומן?
הלידים בקידום ממומן הם פחות טובים לעורכי דין. הרי, מי ישאיר פרטים לעורך דין שבדיוק קפץ לו לרשת. ברגע האמת, הגולש יחפש אותך ולא אתה תדוג אותו. אני כותב את זה מניסיון.
קידום ממומן טוב לחיזוק ביטויים – אבל מה שיגדיל לכם את המשרד הוא קידום אורגני – 110%.
טיפים לייעול קידום אתרים לעורכי דין
#1 תייצרו מבנה כתבות שמשדר אמינות
את הפוסטים שלכם צריכה ללוות תמונה איכותית של העורך דין, יחד עם טלפון וטופס להשארת פרטים.
כמובן, תוכן משפטי מקצועי שמשלב רגש.
#2 קידום אתרים לעורך דין עם מגוון התמחיות
במידה והעורך עוסק רק בתחום אחד – הביטוי צריך להיות מותאם ישירות לדף הבית.
אם העורך דין עוסק במגוון תחומים – יש לבנות היררכייה לכל תחום, כשהביטוי הראשי מקודם כמעין דף הבית של הקטגוריה.
שילוב תחומי המשרד בדף הבית הוא קריטי.
3# בנו אסטרטגיה מותאמת לטווח הקצר והארוך
כאמור, עריכת דין היא נישה בעלת תחרות מהגבוהות ביותר בישראל. לכן, האסטרגטיה ותיאום הציפיות מול הלקוח צריכה להיות נכונה, וכך להימנע מהסברים מביכים.
תמצאו את הביטויים האפשריים לטווח הקצר, את הגנרים לטווח הארוך – ותדעו איך לתקוף אותם בהתאמה כדי לבסס את התיאום ציפיות בהצלחה.
4# תוכן רגשי ממיר
בסופו של דבר, מי שצריך עורך דין כנראה זקוק לעזרה. לכן, רגש הוא כלי מצויין לשפר את ההמרות באתרים של עורכי דין.
למשל, אם המשרד עוסק בפלילים, שלבו תוכן שמדבר על ״אנחנו נעשה הכל כדי להשאיר אותך חופשי עם משפחתך״ או ״ליווי וייצוג יד ביד גם למיוצג ולמשפחתו – לא נשאיר אותך ואותם לבד״.
אלו רק דוגמאות, נתחו את הנישה ותדעו להפיק יותר.
כמובן, אפשר להתייעל בעזרת מחקר המתחרים המובילים.
לסיכום,
קידום אתרים לעורכי דין דורש מקצועיות, יצירתיות, תכנון ואסטרטגיה וכמובן – תוכן מצוין.
יישמו את הכתוב כאן, ואני אומר לכם שתקבלו תוצאות טובות.
בהצלחה!
מצאתם את המאמר הזה מעניין ומועיל? נשמח לקבל פידבק באתר, תגובות, שאלות וכל מה שאתם מוצאים לנכון.
זקוקים לשירותי קידום אתרים מקצועיים לעורכי דין או לכל בעל מקצוע אחר?
נשמח להיפגש ולמצוא מכנה משותף ולהציג בפניכם את תוכנית הפעולה שלנו לקידום אתרים שעובד ומשיג לכם תוצאות בשטח!
מוזמנים ליצור קשר ולתאם פגישה!