קידום אתרים לעסקים קטנים מהווה חלק בלתי נפרד וחשוב מהנוכחות הדיגיטלית שלכם ברשת האינטרנט.
מהתקופה האחרונה, הרבה מאוד עסקים הבינו את שיטת המשחק: בניית אתר וקידומו ברשת. בתקופה הזאת, השיווק באינטרנט נהפך למקור הכנסה בלעדי ולא מאכזב, ויפה שעה אחת קודם.
בדף זה, אני הולך להסביר מהו בכלל קידום אתרים, איך עובד קידום בתקציב ריאלי ונמוך, מחירים, ועוד הרבה.
מהו קידום אתרים לעסקים קטנים
הכל התחיל מהתעניינות כללית אודות התחום, מתשוקה רבה, ומכאן הכל היסטוריה – כך נולד איש ה- SEO.
קידום אתרים במנועי החיפוש היא פעולה ידנית ואנושית אשר מתבססת על מחקרים ובדיקות רבות.
קידום אתרים מתבצע ע"י סדרת פעולות לשם שיפור התוצאות האורגניות של מיקומי האתר במילות מפתח שונות. כחלק מהתהליך, על המקדם להבין את דרישותיה של גוגל, לקרוא את ההנחיות, וכמובן להתאים אסטרטגיה.
בין המשימות הרבות מקדם אתרים נדרש לבצע: אופטימיזציה On-Site ו- Of-Site, מחקר מילות מפתח, הבנת היעדים ועיקרי הפעילות של העסק, יצירת פרופיל קישורים טבעי ואיכותי, וכתיבת תכנים.
בשורה התחתונה, קידום אתרים לעסקים קטנים נועד לתת יד וסיוע לעסקים שאינם בעלי הידע הנדרש. במילים אחרות: מקדמי האתרים וסוכנויות הדיגיטל מסייעים לבעלי עסקים קטנים להתקדם בתוצאות החיפוש בגוגל.
קידום אתרים לעסקים קטנים בתקציב נמוך – כמה עולה ומה זה כולל
קידום אתרים בתקציב נמוך משרת את בעלי העסקים, מאפשר לשמור על תקציב שהם יכולים להרשאות לעצמם, ובו זמנית מעניק להם לצרוך את שירותי קידום האתרים שאותו הם כל כך צריכים.
המחיר עבור קידום אתרים בתקציב נמוך, בתקציב ריאלי, הוא בין 1,000-1,500 ₪.
מדובר בקידום שנעשה בקפדנות רבה, באיפוק רב, ושלוקח הרבה יותר זמן מקידום אתרים בתקציב גבוהה יותר, לדוגמא: תקציב של 3,000 ₪.
מה אתם מקבלים בשירותי קידום אתרים בתקציב נמוך? מה מקבלים ב- 1,500 ₪ לחודש:
1. עד 8 שעות עבודה
בתקציב של עד 1,500 ₪ מקדם האתרים לא ישקיע יותר מ- 8 שעות בחודש. ועדיין, 8 שעות של מקדם אתרים יכולות לקדם את אתרכם בביטויים שונים ומגוונים.
אל תטעו, מקדם האתרים ישקיע בכם מאד, עד לגבול של 8 שעות – פרק זמן מצוין בהתאם לתקציב, בגלל אופן התחרות
2. מחקר מילות מפתח בסיסי
לאחר הצטרפותכם למקדם האתרים, או לסוכנות קידום אתרים, החברה או האדם שייצג אתכם יבצע תחילה מחקר מילות מפתח בסיסי.
במחיר זה, מחקר מילות המפתח לא יהיה קפדני יותר מידי, ועדיין ישרת את האתר.
במהלך המחקר, האדם שמבצע את קידום האתרים עבורכם יפעל למציאת מילות המפתח המתאימות ביותר, בדגש רב על תחרות לא גבוהה במיוחד, ועם סיכויי הצלחה גבוהים.
3. קידום ביטויים ממוקדים בתחרות נמוכה
מקדם האתרים, בתקציב נמוך מאוד, עד 1,500 ₪ יבצע עבורכם פעולות אשר יקדמו 5 ביטויים מרכזיים בתחרות נמוכה, ואיתם עוד מספר ביטויים עם זנב ארוך שעשויים להיות רלוונטיים עבור קהלי היעד שלכם בגוגל.
בתקציב זה, כמה שזה עצוב, לא יהיה ניתן לקדם מילות מפתח בתחרות גבוהה, זה דורש הרבה עבודה, מעבר לתקציב, וקישורים חזקים שהם לבדם יכולים להגיע לתקציב המיועד.
4. כמות תכנים לא גבוהה שמותאמת לאסטרטגיית הקידום
מקדם האתרים יספק לכם תכנים חודשיים, והם ישמשו וישרתו אותו לפי הצורך.
לרוב, התכנים יפורסמו באתר הבית, ובאתרים חיצוניים במטרה להגביר את סמכות האתר ולאפשר לו להגיע למיקומים טובים יותר.
ברוב המקרים, החלוקה תהיה שווה ותשתנה מחודש לחודש בהתאם לאסטרטגיית הקידום.
5. אופטימיזציה - כל חודש, כל הזמן
לאחר בחינת האתר, המתחרים, מילות המפתח הרלוונטיות, השלב הבא של מקדם האתרים הוא לבצע אופטימיזציה ראשונית: אופטימיזציה לדפי האתר, לתוכן, לתמונות, ואולי גם לקוד הקשה.
האופטימיזציה מאפשרת לגוגל לשאוב מידע בצורה קלה יותר, ללא סיבוכים או הפרעות בדרך, ובסופה גם תעניק לאתר להתקדם בצורה טבעית יותר.
לבדוק לך את האתר בחינם?
- התאמת הקידום לתקציב
- ייעוץ חינם
- בדיקת הפוטנציאל של נישת העסק
התקשרו/סמסו למס' 054-6803636 או השאירו פרטים:
אלה הם חמשת התהליכים שמקדם האתרים שלכם חייב לבצע במטרה לקדם את אתרכם לתוצאות בגוגל.
חלק מהתהליכים עשויים להשתנות בהתאם לאסטרטגיה וחשיבתו של מקדם האתרים.
מלבד זאת, לא משנה מה התקציב שלכם לקידום האתר, בכל חודש תקבלו דו"ח מפורט של הדברים שנעשו, כמה התקדמתם בגוגל לעומת החודש הקודם.
בסופו של עניין, מקדם האתרים כאן עבורכם, ותפקידו העיקרי הוא לקדם את אתרכם ולשאוף לרמה שבה גם אתם תרוויחו מזה: החל מכמות טלפוניים גדולה יותר, מילוי טפסים מצד הלקוחות, ודרכים נוספים.
איך אני יכול לעזור לכם עם קידום אתרים לעסקים קטנים?
קידום אורגני בגוגל – שירותי אופטימיזציה ותוכן, קישורים וקידום במנועי החיפוש. כמה מילים לפני פירוט עליהם.
התחלתי את דרכי בתחום השיווק הדיגיטלי עוד משנת 2016, ומאז מעניק שירותי SEO מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים.
טוב, אני חושב שזה מספיק. בסופו של עניין, לא הגעתם עד לכאן בשביל לשמוע כמה אני טוב, אלה כמה אני מסוגל ויכול לעזור לכם.
אז כמה אני יכול לעזור לכם? מה אני עושה בכלל? הנה כמה דברים:
1. קידום אורגני במנועי החיפוש
ביצוע תהליכי ה- SEO בצורה האיכותית ביותר, תחת ההנחיות הקפדניות של גוגל, ודרך הדרכים הכשרות ביותר. התוצאות שיבטיחו לכם שקט נפשי.
2. כתיבת תכנים לאתר שלכם וליווי צמוד
בכל זירה מסוימת, בכל תהליך שיווקי, נדרשים יכולות כתיבה מסוימות. בקידום האורגני אני עובד עם כותבי התוכן הכי איכותיים, על זה אני לא יכול להתגמש או להתפשר.
זה עובד ככה: מי שמחזיק בתוכן האיכותי ביותר, מקודם בגוגל.
3. קישורים חיצוניים ושיפור סמכות האתר
חלק בלתי נפרד מהקידום הוא הקישורים החיצוניים, או כמו שנהוג להגדיר אותם "המלצות דיגיטליות", שמשפיעים רבות לטובת הקידום. (גם לפי גוגל עצמה)
ככל שהאתר מקושר מאתרים איכותיים ורלוונטיים לנישה (או גדולים כמו Ynet וכו'), אותו אתר מקשר מעביר חלק "מכוחו" לאתר שלנו.
פרופיל קישורים חיצוניים איכותי יעניק סמכות אתר גבוהה ודירוג DR טוב. לא נתון שגוגל משקפת, אלא מערכות שונות כמו Ahref (ארחיב עליה במאמר נפרד).
מערכות שאינם של גוגל לא בהכרח מדייקות ב-100% (ואולי גם לא כזה קרוב לשם), אך זו היא המערכת הפופולארית (והטובה ביותר לדעתי) המעידה על סמכות אתר.
יש מגוון פעולות שדורש קידום אתרים, למשל ניטור תקלות טכניות באתר, הפניות 301, הזנת התוכן שיהיה קריא ונח [כמו פה (אני מקווה)], קישורים פנימיים ועוד.
אז בעלי עסקים קטנים, זה הזמן לבדוק את קידום אורגני בגוגל.
אני כאן בשביל זה, אז יאללה
טופס קצר וחוזר אליכם:
שאלות ותשובות
האם זה מתאים לכל עסק?
תשובה: התשובה היא לא. אני אבדוק איתך את הנישה ואת הזירה בגוגל, וכך נדע כמה רלוונטי קידום עבורך.
כמה עולה לקדם אתר?
תשובה: שאלה די כללית אבל כבר שאלו אותי לא מעט. לעסקים קטנים עם תקציב נמוך (1000-1500 בחודש) אני מתאים אסטרטגיה אישית לניצול מקסימלי ולהגברת היעדים.
למה לעשות קידום אתרים דרכי?
תשובה: זמינות – אני לא חברה עם שירות לקוחות, גישה חופשית לנייד שלי:). מחיר – לא משלמים על משרד, עובדים או קפסולות קפה. עקרונות על – מקצועיות,שקיפות ותוצאות!