וורדפרס נחשבת כאחת הפלטפורמות הטובות ביותר לקידום אורגני בתוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי חיפוש.
מערכת וורדפרס בנויה בקוד פתוח ומעניקה מגוון רחב של אפשרויות, יש בתוכה המון יתרונות, ומרבית מתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל הם מאתרי וורדפרס.
אם אתם מעוניינים ללכת על בטוח, על קידום אפקטיבי יותר, בחרו במערכת וורדפרס כפלטפורמה הייעודית לבניית האתר ולקידומו בגוגל.
מהי מערכת וורדפרס – ממש בקצרה
מערכת וורדפרס היא המערכת המתקדמת ביותר לניהול תוכן ואתרים, מערכת בקוד פתוח.
מערכת וורדפרס משודרת ומופצת ע"י רישיון כללי וציבורי, וכל אחד מכם יכול להוריד אותה ולהשתמש בה לכל מטרה שהיא.
וורדפרס הוצאה ופורסמה לראשונה בשנת 2003 כמערכת תמיכה לבלוגרים מתחילים ומתקדמים, השימוש העיקרי בה היה ליצירת בלוג אישי ואינפורמטיבי. המערכת נבנתה בשפת PHP, עם תמיכה ב- MySQL, ומשולבת על בסיס פלאגינים ותבניות עיצוב.
ישנם שפות נוספות עם תמיכה מלאה, כמו: CSS, Html, Java Script, ועוד.
באמצעות שימוש באחד משפות תכנות אלה, נוכל ליצור כמעט כל דבר אפשרי – החל מפלאגינים חדשים ומותאמים אישית, שינויים ברמת העיצוב, הזזת אלמנטים ומיקומים, ועוד.
היא נחשבת כאחת המערכות הבולטות ביותר לבניית אתרי מסחר, אתרי תדמית ובלוגים. ומהצד של הקידום האורגני, מדובר באחת המערכות הפופולאריות והנפוצות ביותר לקידום אתרים אורגני בגוגל.
למעשה, מרבית מתוצאות החיפוש בגוגל הם אתרים שבנויים על בסיס המערכת, והיא נחשבת כטובה ביותר לקידום.
אז למה וורדפרס?
מערכת וורדפרס – למה היא הטובה ביותר לקידום אורגני
מערכת וורדפרס נחשבת כמערכת ניהול התוכן הטובה ביותר לקידום אורגני בגוגל, וזה הוכח אלפי פעמים. ההוכחה נמצאת לפנינו:
80% מהאתרים שנצפים בעמוד הראשון בנויים תחת מערכת וליבת וורדפרס. לעומת זאת, 20% הנותרים הם אתרים שבנויים במערכות מסחר סגורות, מערכות בקוד פתוח, ותחת ממשק של Wix.
בסופו של עניין, המספרים מדברים בעד עצמם, כדאי ומומלץ לבנות את האתר תחת מערכת הוורדפרס. ועדיין, למה וורדפרס נחשבת כטובה ביותר לקידום אורגני?
כמה סיבות:
1. מערכת בקוד פתוח
מערכת בקוד פתוח מאפשרת לנו לעשות הכל, לא מגבילה אותנו אף פעם, ומעניקה לנו סט כלים עוצמתי שמאפשר לנו לעשות פשוט הכל.
מלבד זאת, מדובר במערכת שמעניקה לנו את הגישה לשינויים בקוד המקור, וזה יתרון עצום. למעשה, מנוע החיפוש של גוגל ממש אוהב מערכות בקוד פתוח, ומדרג אותם בצורה נפלאה.
2. שליטה מלאה על תגיות ה- SEO
אחד העקרונות החשובים ביותר לאנשי ה- SEO הם תגיות מטה. תגיות מטה מאפשרות שליטה מלאה על רכיבי SEO שונים כמו: Meta Title, Meta Description, ודברים נוספים הקשורים לעולם קידום האתרים.
במילים אחרות: ככל שהמערכת תגביל אתכם פחות, כך תוכלו להתקדם במנוע החיפוש בצורה טובה יותר.
3. נוחות המשתמש ושינויים
מערכת בקוד פתוח כמו וורדפרס מאפשרת שינויים בקלות, וזה קריטי. הרבה פעמים אנחנו מתבקשים לעשות שינויים במטרה לראות כיצד גוגל תגיב, לבצע אופטימיזציה, ולערוך שינויים בצורה המהירה ביותר.
בסופו של דבר, זה יתרום לגוגל אבל גם לנו, נוכל לבצע את השינויים בדרכים המהירות ביותר, לחסוך זמן וכסף.
4. תוספי SEO שתורמים לעבודה
מערכת וורדפרס מאפשרת שימוש רחב בתוספי SEO נפוצים.
בהרבה מאוד מקרים, תוספי ה- SEO מאפשרים לנו קידום נכון ויעיל יותר, מעניקים לנו המלצות, ומשפרים את ה- SEO בדף.
אחד מהתוספים הידועים והנפוצים ביותר הוא תוסף הנקרא: Yoast SEO המאפשר ניהול של תגיות המטה בעמודים ופוסטים ספציפיים.
מערכת וורדפרס לא מגבילה אותנו באף בחינה, מאפשרת לנו לקדם את האתר בצורה הטובה ביותר. בנוסף, למערכת הוורדפרס יש מוניטין רב בתוצאות החיפוש, והיא הוכיחה את מעמדה אין סוף פעמים.
במערכת וורדפרס תוכלו לבצע מגוון פעולות SEO כמו: שליטה ייעודית על כתובת הדף שלכם, חסימת גישה לדפים בבנייה, שליטה מלאה על תגיות ה- SEO, שימוש בתג קנוניקל, ושימוש מרבי בתוספים שמסייעים לקידום האתר.
במילים אחרות: המערכת האולטימטיבית שמאפשרת קידום אורגני ללא סיבוכים, ומעניקה לגוגל את הדרכים הקלות ביותר לסרוק את האתר ללא מכשולים או בעיות בדרך.
אם אתם מעוניינים לקדם את אתרכם בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, מערכת וורדפרס היא המתאימה ביותר עבורכם.
לבדוק לך את האתר בחינם?
- בדיקת התאמת האתר לקידום אורגני
- בדיקת התחרות בזירה
- זיהוי זמנים להכפלת הכנסות באמצעות הקידום
התקשרו/סמסו למס' 054-6803636 או השאירו פרטים:
קידום אתרי וורדפרס בגוגל – 5 טיפים שימושיים
מערכת וורדפרס היא מערכת בקוד פתוח שנחשבת כנפוצה ביותר בתהליכי הקידום האורגני. מערכת זו, נפוצה והאהובה ביותר על מקדמי אתרים.
המערכת נותנת ביטחון למשתמש עבור הקידום האורגני מול גוגל ומעניקה תוספות חיוניות ומשלימות. עד כה, הבנו כיצד מערכת וורדפרס אידיאלית עבור קידום אורגני בתוצאות החיפוש. כעת, בואו נבין כיצד עושים שימוש נכון ונבון במערכת וורדפרס וכיצד מקדמים אתרים מהסוג הזה בגוגל, לפניכם 5 טיפים שימושיים:
1. בצעו מחקר מילות מפתח סביב התמחות האתר
בשלב הראשוני וההתחלתי ביותר, תידרשו לעשות מחקר מילות מפתח ממוקד סביב ההתמחות של האתר, השירותים השונים, והעמודים הרלוונטיים.
בתהליך זה, כדאי לבחון אודות מילות מפתח נוספות, רעיונות למילות מפתח רלוונטיות, מילות מפתח בזנב ארוך, ומילות מפתח שמקודמות גם על ידי המתחרים שלכם.
חלק זה הוא החשוב והקריטי ביותר להמשכיות הקידום האורגני באתרי וורדפרס.
2. כתבו תכנים ומסרים אינפורמטיביים בעלי ערך מוסף
התכנים הם חלק בלתי נפרד מהעבודה. למעשה, הם החלק החשוב ביותר, ככל שתספקו ערך אינפורמטיבי ממוקד ורלוונטי יותר, כך תקודמו בצורה אפקטיבית יותר בתוצאות חיפוש.
האלגוריתם מחפש את האתרים הרלוונטיים ביותר בהתאם לשאילתה, האתרים שמספקים את התשובה הטובה ביותר בזמן הקצר ביותר.
לפיכך, כדאי מאוד שהתכנים יהיו כמה שיותר איכותיים, מקצועיים, אינפורמטיביים, ובעלי תשובה ישירה. בנוסף, כאשר כותבים תוכן איכותי כדאי גם להיצמד למטרה הייעודית: הצגת מילות המפתח של העמוד.
3. השתמשו בצורה נבונה בתגיות השונות של ה- SEO
ישנם כ- 5 אלמנטים אשר יכולים לחזק את אתרכם, ולקדם את העמוד בתוצאות החיפוש בגוגל. Meta Title, Meta Description, Alt Text, וכמובן תגיות H1-H2.
רצוי ומומלץ לשלב את מילות המפתח בכל אחד מהאלמנטים האלה, יש לשלב אותם כמשפט ולא כמילת מפתח בודדת, וזאת במטרה להראות טבעיות למנועי החיפוש.
4. עשו אופטימיזציה לכל דפי האתר
כדאי מאוד לבצע אופטימיזציה מקיפה עבור כל דפי האתר, לדוגמא: וודאו שבדפים מילת המפתח הרלוונטית חוזרת מספר פעמים, וודאו שהתוכן מחולק לפסקאות ושהוא קריא לחלוטין, הציגו תמונות ווידאו, כדאי גם להוסיף תוכן עניינים, ולבצע אופטימיזציה כללית עבור נראות התוכן בעמודים.
בנוסף, וודאו שבכל הדפים ישנם תגיות SEO.
5. וודאו שהתמונות לא כבדות ושוקלות עד 120kb
גוגל אוהבת אתרים מהירים ולא איטיים.
בשנת 2021, מהירות האתר היא מאסט בכל הקשור לעלייה בתוצאות האורגניות בגוגל.
לפיכך, ובעקבות זאת, כדאי מאוד לוודא שהתמונות לא חורגות את 120kb, ושהאתר עולה בצורה תקינה ומהירה.
בנוסף, כדאי לוודא שבניית האתר נבנתה מההתחלה בצורה נכונה ואופטימלית לקידום SEO במנועי החיפוש.
לדוגמא: יש לוודא שקוד המקור של האתר נקי ולא מתסבך את גוגל יותר מידי, יש לבדוק שכמות התוספים לא עוברת את רף ה- 20 המינימלי, שגוגל באמת מצליחה לאנדקס את הדפים בהצלחה, לגשת לקובץ ה- Sitemap שלכם, ושאין שגיאות חמורות ב- Search Console.
חפירה רצינית:)
מקווה שעזרתי, מרום קידום אתרים.